nedelja, 6. april 2014

Še moj pogled ali kaj sem doživela danes...

Tri Perujke smo se danes napotile v osrčje Dolenjske, v župnijo Šentpeter-Otočec. Pravzaprav sta se v zgodnjih jutranjih urah iz Polhovega Gradca in Ljubljane na pot odpravili Meta in Uršula (kakšno sočno podrobnost več o poti si preberite v spodnji objavi), jaz pa sem lahko spala nekoliko dlje, saj smo bile namenjene prav v mojo domačo župnijo. Kljub temu mi vznemirjenje pred predstavitvijo naše POTA odprave svojim prijateljem in sofaranom ni pustilo poležavati prav dolgo – skozi glavo so mi švigale številne misli in vprašanja. Ali smo dobro pripravile predstavitev? Bodo ljudje pripravljeni odpreti srca (in denarnice :) ) v podporo našim poletnim podvigom? Je naš namen res nesebičen in vreden podpore?

Tri maše v Šentpetru in Ždinji vasi so hitro minile. Začetna nervoza se je počasi spreminjala v navdušenje, saj smo dobile občutek, da so nam ljudje radi prisluhnili, pa tudi kaj povprašali. Naposled je prišel tudi čas, da smo odprle škatlo s prostovoljnimi prispevki in se, priznam, radovedno zazrle vanjo. In… ostale brez besed. Kar nekaj časa je minilo, da nam je uspelo prešteti vse darove. Vsota je mnogokrat presegla naša pričakovanja. Zaupanje in podpora, ki sem jo danes začutila s strani sofaranov tako v finančnem, kot v duhovnem pogledu, se me je globoko dotaknila. Naši odpravi je dala novo razsežnost – veliko odgovornost, da upravičimo vaše zaupanje in darove položimo v prave roke. Roke, ki bodo poskrbele, da bodo obrodili obilne sadove.

Vaša velikodušnost nam je dala novega zaleta in verjamem, da nas bojo vaše molitve podpirale še naprej. Tisočkrat vam hvala! 


Ni komentarjev:

Objavite komentar